עורך דין תביעות ביטוח

תאונה או פציעה? כדי לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם חשוב לפנות לעורך דין תביעות ביטוח היכול לסייע בהבנת הזכאות לפיצויים. רבים זכאים לפיצויים שאינם מודעים שמגיעים להם. סיוע של עורך דין לתביעות ביטוח, יכול לסייע לכם לקבל את הכסף, עד לשקל האחרון

עורך דין תביעות ביטוח

באילו מקרים נפנה לעורך דין תביעות ביטוח?

ישנם מקרים, החל מפציעה קלה ועד תאונה חמורה, שיכולים לזכות את הנפגע בלא מעט כסף. זאת, רק במידה ועורך דין לתביעות ביטוח, שבקיא בתחום, מטפל בתיק. כמשרד עורכי דין שעוסק בנזיקין, עם דגש על נזקי גוף ולא רכוש, נוכל לסייע בייצוג הנפגע וקבלת הפיצויים עבורו מגופים שונים. כעורך דין לתביעות ביטוח לאומי לדוגמה, אני מייצג את הלקוחות בוועדות רפואיות בהן אם אינך מכיר את השפה והלך הרוח, תרגיש חוסר ביטחון ולא תצליח לבטא את עצמך כראוי. במקרים של תאונות דרכים בהן דרוש עורך דין תביעות ביטוח רכב, נדע לתבוע את חברת הביטוח (ביטוח חובה), ואם מדובר בתאונת עבודה, את הביטוח של המעביד. אפשרות נוספת היא ייצוג העובד מול קרן הפנסיה או ביטוח המנהלים, לקבלת פיצוי חודשי עקב אובדן כושר עבודה.

רבים לא יודעים שתלמידים, מבוטחים על ידי הרשות שבה נמצא המוסד החינוכי בו הם לומדים, גם מעבר לשעות הלימודים (24 שעות). גם כאן יש צורך בייעוץ וליווי של עורך דין נגד חברת הביטוח של בית הספר או הגן בו לומדים הילד או הילדה.

תביעות ביטוח כשמדובר ברשלנות בתחום הרפואי

נושא נוסף בו יש צורך להיוועץ בעו״ד תביעות ביטוח, הוא כאשר ישנה פגיעה כתוצאה מרשלנות רפואית. מקרים נפוצים ביותר בתחום זה הם רשלנות רפואית בלידה ואיחור גילוי של מחלות קשות. במקרים הללו, עורכי דין של תביעות ביטוח תובעים את המרכזים הרפואיים, בין אם מדובר בבתי חולים או קופות החולים. כדי לזכות בפיצוי יש להוכיח את הרשלנות וגם את הפגיעה שנגרמה כתוצאה ממנה.

חשיבות עורך דין לתביעות ביטוח כשמדובר בנפגעי פעולות איבה

ביטוח לאומי מגדיר בצורה מפורטת את הקריטריונים לפיהם זכאים נפגעי פעולות איבה לפיצויים, בין אם מדובר בפגיעה מרקטה או בפיגוע, ובין אם מדובר בפגיעות פיזיות או נפשיות. גם במקרים האלה חשוב לקבל ייעוץ וליווי מעורך דין שמתמחה בתחום, ויכול לסייע בהבנת הזכאות על פי המקרה הספציפי.

איך עורך דין נגד חברות הביטוח יכול לסייע בהבנת הזכאות לפיצויים?

כדי להתייחס לנושא, חשוב לפרוט אותו לסוג הפציעה או הפגיעה. כשמדובר בתאונות דרכים, כל בן אדם שנפגע זכאי לפיצוי, גם אם הפוגע הוא זה שנפצע! זאת בתנאי שיש לצד הנפגע ביטוח חובה , אשר כשמו כן הוא – ביטוח שחובה לעשותו. גם מי שנפגע באשמתו יקבל פיצוי. גובה הפיצויים הוא כמידת הנזק הפיסי או הנפשי שנגרם.

תאונה שקרתה במהלך העבודה, דורשת בראש ובראשונה טיפול של עורך דין לתביעות ביטוח לאומי. זאת משום שכל עובד מבוטח בביטוח לאומי בענף נפגעי עבודה, וכך זכאי לפיצויים עבור 3 חודשים הראשונים בהם הוא זכאי לממש את ימי המחלה שלו, אשר במקרה של תאונת עבודה נקראים "דמי פגיעה". מעבר לכך תקבע ועדה רפואית בביטוח הלאומי את זכויותיו. בנוסף, ניתן לתבוע את הביטוח של המעביד, אלא שבמקרה הזה יש להוכיח גם את האחריות של המעביד, כלומר את הרשלנות או הפרת החוק שהביאה להתרחשות התאונה. הכוונה היא למשל, למכונה לא תקינה, שיטת עבודה לקוייה וכיו"ב. מדובר בתחום מורכב שמעלה הרבה סוגיות לא ברורות, כדוגמת עובד שעלה על סולם ונפל – של מי האחריות? האם לא הותקנו אמצעי בטיחות כנדרש? או שהעובד עלה על הסולם עם ידיים מלאות וכתוצאה מכך נפל? האם המעביד היה צריך לספק לו אמצעי נוח יותר לטיפוס כגון במת הרמה ?

תביעות ביטוח ותאונות של תלמידים

עורך דין תביעות ביטוח המטפל בתאונות של תלמידים, מטפל בעיקר בפיצויים המתייחסים למגבלה או נכות צמיתה, מכיוון שהפוליסה אינה מזכה בפיצוי על נכות זמנית אלא אם היא ממושכת, ואף אינה מפצה על כאב וסבל. סכומי הפוליסה מוגבלים ולכן הביטוח גם אינו יקר.

סוגי תאונות נוספים בהם יכול לטפל עו״ד תביעות ביטוח

עורכי דין לתביעות נגד חברות ביטוח יכולים גם לטפל בתאונות בשטח הציבורי, כדוגמת אדם שהלך ברחוב ונפגע כתוצאה ממדרכה שבורה או לא תקינה, או שנחתך מברזל שהיה מונח בשטח הציבורי בצורה לא אחראית. במקרים האלה ניתן לתבוע את העירייה שלא דאגה לסביבה בטוחה עבור הציבור. גם כאן צריך להוכיח אחריות של העירייה. אחרי הכל, וכפי שנפסק בבתי המשפט, לא כל נזק עקב פגם שולי במדרכה יזכה את הנפגע בפיצוי.

עובד חולה או פצוע, שאינו מסוגל לעבוד, יכול לתבוע את קרן הפנסיה או את ביטוח המנהלים שלו, ולקבל פיצוי ואף קצבה חודשית. כדי לקבל פיצוי יהיה עליו להוכיח כי איבד את כושר עבודתו.

ליווי מא׳ ועד ת׳ על ידי עורכי הדין רסיוק - עורכי דין נגד חברות הביטוח

עורכי דין תביעות ביטוח אמורים לספק ליווי אישי ומקצועי מההתחלה ועד הסוף. התהליך מתחיל בשיחה עם הלקוח, הכוללת הסבר על הפרוצדורה ועל הזכאויות במידה וישנן. לאחר שסוכם תיאור המקרה ונאספו המסמכים והעדויות מכל הגורמים הרלוונטיים על ידינו, נעמוד בקשר רציף גם עם הלקוח, עד לקבלת הפיצוי. במידת הצורך, נפעל להגשת תביעה לבית משפט, כולל הופעה בדיונים בבית משפט וועדות רפואיות בביטוח לאומי, גם במקרה של ערעור.

כעורכי דין בעלי ניסיון של עשרות שנים בניהול תיקים, יש לנו יכולת לתפור חליפה אישית לכל לקוח ולקוחה. העובדה שיצרנו משרד בוטיק משפחתי חמים ונעים, בו אין תחושה זרה ומנוכרת, חשובה כל כך בתחום של תביעות מכל הסוגים. לכן גם חשוב לנו להיות בקשר ישיר אישי עם הלקוח.ה, ולהציע תמיד דלת פתוחה בכל יום ושעה.

עורכי הדין אבי ומרדכי רסיוק
עורכי הדין אבי ומרדכי רסיוק
רוצים להתייעץ איתנו? אנחנו כאן עבורכם
אריה גורדז'י
קרא עוד
עובד מהירה, יעילה השקיפות מלאה. ממליץ מאוד אפילו על תיקים קטנים מטפל בהם בצורה טובה ביותר!
meir arzoun
קרא עוד
אבי אנושי מקצועי ורציני ממליץ מאוד.
M L
קרא עוד
עורך הדין הטוב ביותר שאני מכיר
Salman A.amrah
קרא עוד
עו"ד רסיוק אפשר לסמוך עליו כן ירבו כמותו
הקודם
הבא
דילוג לתוכן